Իրանի և Միացյալ Նահանգների միջև բանակցությունների հինգերորդ փուլի ավարտից հետո Իրանի գլխավոր բանակցող, արտգործնախարար Աբբա Արաղչին հայտարարել է, որ «դա բանակցությունների ամենապրոֆեսիոնալ փուլերից մեկն էր»։ «Մենք անսասան ենք մեր դիրքորոշումներում։ Ամերիկյան կողմն այժմ հստակ պատկերացում ունի Իրանի դիրքորոշման վերաբերյալ»,- շեշտել է նա։               
 

Հիշողության բեռն ու քաղցրությունը` «Ռադիոլա» ֆիլմում

Հիշողության բեռն ու քաղցրությունը` «Ռադիոլա» ֆիլմում
11.07.2016 | 00:10

ԼՈՒՍԻՆԵ ՊԱՊՈՅԱՆԻ «Ռադիոլա» խաղարկային կարճամետրաժ Ֆիլմը ներկայացնում է 12-ամյա տղայի և նրա հոր մեկ օրվա պատմությունը: «Առավոտյան նրանք որոշում են վաճառել տղայի հոր ռադիոընդունիչը, որը դառնում է մետաֆորիկ, որովհետև ռադիոընդունիչի միջոցով հայրն ու որդին ներկայացնում են տարբեր սերունդներ և տարբեր ժամանակաշրջաններ, որոնք հակադրվում են իրար, միևնույն ժամանակ ասես սկսում են միահյուսվել,- այսպես ներկայացրեց «Ոսկե ծիրան» կինոփառատոնի «Հայկական համայնապատկեր» ծրագրում ընդգրկված իր ֆիլմը Լուսինե Պապոյանը:- «Ռադիոլան» իմ ավարտական աշխատանքն է, նկարահանել եմ 2015-ի ամռանը: Գլխավոր դերում երեխա էր խաղալու և սկզբում ինձ թվում էր, թե դժվար կլինի աշխատելը: Դժվար էր ցույց տալ հայր ու որդու հարաբերություններն այնպես, որ խաղը լիներ համոզիչ, իրական»:

Սակայն դերասանների հետ երկրորդ փորձից հետո ռեժիսորը հասկանում է, որ ամեն ինչ կարգին է: Ֆիլմը հաջողվում է: Լուսինեն նկատեց նաև, որ մարդիկ շատ տարբեր են ընկալում ֆիլմը, և դա իրեն դուր է գալիս, որովհետև միանշանակ չէ գաղափարը: ««Ռադիոլան» շատ մոտ է կյանքին և հաճախ ինձ թվում է, որ սա վավերագրական ֆիլմ է: Հիմա ես նպատակ ունեմ վավերագրական կինո նկարահանելու»:

«Իրատեսի»` «Ինչո՞ւ են հայրն ու որդին վաճառում ռադիոընդունիչը: Կա՞ արդյոք սոցիալական գործոն» հարցերին ի պատասխան ռեժիսորն ասաց, որ երբ ֆիլմի գաղափարը ծնվեց, սկզբում սոցիալական գործոնն էր դրված, բայց հետո հասկացել է, որ դա այդքան կարևոր չէ, և ավելի շատ ցանկացել է ցույց տալ երկու տարբեր սերունդների աշխարհայացքների բախումը. «Այսինքն`ժամանակաշրջանը, որ ապրել է հայրը, հակադրվում է տղայի ապրած ժամանակաշրջանի հետ և նրանք երկուսով փորձում են ընդհանուր եզրեր գտնել, որպեսզի կարողանան շարունակել ապրել»:


Թվում է ` անցյալից մնացած հին, անսարք ռադիոընդունիչը հիշողության բեռն է ու քաղցրությունը: Ռադիոընդունիչը վաճառել հնարավոր չէ: Փոխանակել այլ ապրանքի հետ` նույնպես: Ռադիոընդունիչը ծանր է: Օրվա վերջում հայրն ու որդին փորձում են ոչ ոքի պետք չեկող ռադիոընդունիչը թողնել երկաթգծերի մոտ, սակայն ոստիկանը թույլ չի տալիս: «Սա նշանակում է, որ անցյալից ազատվել հնարավո՞ր չէ»` հետաքրքրվեցի:


«Այդպես էլ կա,- ասաց ռեժիսորը:- Կար մի պահ, որ ես որոշել է ռադիոընդունիչն ինչ-որ տեղ թողնել, սակայն երբ լսարանում քննարկում էինք ֆիլմի գաղափարը, վարպետս ասաց, որ ռադիոընդունիչը չպետք է ինչ-որ տեղ թողնել, միշտ պետք է իրենց հետ լինի ու շատ տեսարաններ ստեղծվեցին այդ գաղափարից հետո: Վերջում ռադիոընդունիչը սկսում է աշխատել»:
2016-ին «Ռադիոլա» ֆիլմն արժանացել է «Web Ծիրան» համահայկական առցանց կինոփառատոնի գլխավոր մրցանակին: Դերակատարներն են Տրդատ Մակարյանը և Հարություն Կոկոշյանը:


Լուսինե Պապոյանը նկարահանել է նաև «Հանկարծակի հանդիպում», «Օրացույց» ֆիլմերը: Մասնակցել է «Նոր ալիք» ԿՓ-ին (Բուլղարիա)՝ ներկայացնելով «Հանկարծակի հանդիպում» կարճամետրաժ խաղարկային ֆիլմը: Մասնակցել է նաև Լոձի (Լեհաստան) կինոդպրոցի կազմակերպված «Երևանը լուսաբացից մինչև մթնշաղ» նախագծին՝ ներկայացնելով «Օրացույց» վավերագրական ֆիլմը, որն ընդգրկվել է ամենից շատ ցուցադրումներ ունեցած ֆիլմերի ցանկում:

Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Լուսանկարներ

. .
Դիտվել է՝ 1641

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ